הבחינה לאחר קורס GMAT – הצעד הראשון שלך לתואר שני ודוקטורט בארה"ב:

קורס GMAT הוא חשוב ביותר להצלחה במבחן ה-GMAT מדובר במבחן ממוחשב ואדפטיבי ("מבחן חכם"). סטודנטים הניגשים למבחן לאחר קורס GMAT מתחילים את המבחן בשאלות ברמות קושי שונות, החל מרמה קלה ועד רמה בינונית וקשה. בהתאם לתפקוד הנבחן בשאלה הרלוונטית (האם פתר נכונה או לא), האלגוריתם קובע איזו שאלה תישאל בהמשך המבחן, וחוזר הלאה. במידה והנבחן ענה נכון על שאלה מסוימת, המערכת הממוחשבת תעלה את קושי השאלה הבאה, בעוד תשובה שאיננה נכונה, תוריד את רמת הקושי של המבחן. רמת הקושי של הבחינה קובעת את הציון הסופי.

מהו מבנה בחינת GMAT?

בחינת GMAT, שאורכה 3.5 שעות, מורכבת מארבעה חלקים: כתיבה (Analytical Writing); מילולי, הכולל דקדוק, הבנת הנקרא ולוגיקה; כמותי, הכולל שאלות בשני פורמטים (Problem Solving and Data Sufficiency) העוסקות בנושאים כמותיים שונים, כדוגמת אלגברה, גיאומטריה, הסתברות וסטטיסטיקה; והחלק האחרון והחדש ביותר – Integrated Reasoning. הפרק המילולי והפרק הכמותי הם החשובים ביותר, ועל פי דירוג הנבחן (percentile) יוצרים ציון של 200-800 נקודות. שני החלקים האחרים מנוקדים מחוץ לסקאלה זו: 0-6 בכתיבה, 0-8 בפרק Integrated Reasoning. עלות הבחינה היא 250$, והיא מוצעת עד שלוש פעמים בשבוע בישראל. יש אפשרות להירשם למבחן ה- GMAT באתר mba.com או באמצעות הטלפון: 03-6133664.

למה קורס GMAT חשוב להצלחה בבחינת ה-GMAT ומה הוא באמת בודק?

למרות שמבחן GMAT בוחן ידע בנושאים ספציפיים, כגון מתמטיקה, לוגיקה, דקדוק וטיעון – מטרתו בסופו של דבר היא לבדוק יכולות מסוימות הנדרשות מאדם בתפקיד ניהולי. באמצעות המבחן נבחנת יכולתו של המועמד לקבל החלטת ניהוליות, לשפוט איזה מידע רלוונטי לקבלת החלטה, ולהביע את עצמו באופן מתומצת וענייני.

קורס GMAT במכללת ידע פלוס:

אם אתם מעוניינים לבצע קורס GMAT, הגעתם למקום הנכון. אצלנו במכללת ידע פלוס מלמדים המורים המנוסים והטובים בארץ. אנו מלמדים את כל הקורסים שלנו באנגלית: מחקרים מצאו קשר ישיר בין קיצור זמן התגובה לאנגלית (של נבדקים שנבחנים בשפה האנגלית כשאינה שפת האם שלהם) לבין ציון גבוה במבחן. המורים שלנו למדו בארה"ב או בקנדה והוכשרו שם ללמד לקורס GMAT, וכן, קיבלו מעל 95% בבחינה בחלק הרלוונטי. קורס GMAT מתקיים בסופי שבוע (ימי שישי בבוקר). הקורסים זהים מבחינת מערכי השיעורים. ידע פלוס מחוייבת להצלחה של הסטודנטים ולכן כל התלמידים רשאים לחזור על קורס GMAT למשך שנה שלמה ללא תשלום נוסף, ומוזמנים לבוא לקורסים באמצע שבוע וביום שישי ללא הגבלה.

באישור משרד החינוך – מכללת ידע פלוס מקבלת את הפיקדון הצבאי לתשלום על קורס GMAT! אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ ושיעור ניסיון ללא תשלום והתחייבות. התקשר/י: 077-8038533

כיצד עובד קורס GMAT בידע פלוס?

לימודי GMAT וקורס הליבה המקיף של מבחן GMAT מועבר בכיתות קטנות (עד כ-15 תלמידים). בנוסף, תקבלו מכינה במתמטיקה בת 3 שעות, שעתיים של שיעורים פרטיים בחלק הכמותי על חשבוננו. כל תלמיד מקבל מגוון חומרי לימוד: שלושה ספרים, גישה למאגר שאלות אלקטרוני עם למעלה מ-1000 שאלות כמותיות, סימולציות ממוחשבות וגישה למאגר סרטוני וידאו במתמטיקה. שיעורי בית הניתנים מדי שבוע מבטיחים למידה מאורגנת.