יום לפני ה-SAT

מזל טוב! הגעתם לישורת האחרונה לקראת צליחת מבחן ה-SAT, הלוא הוא המבחן אשר בוחן את היכולות שלכם לקראת כניסה למוסד אקדמי בארצות הברית.

ממש כמו לקראת מבחן הפסיכומטרי שמהווה את המקבילה הישראלית למבחן ה – SAT, חשוב מאוד להכין את עצמכם באופן ראוי, מקצועי וממוקד.

מעוניינים במידע נוסף על SAT course? פנו אלינו!

סיימתם את קורס ה- SAT והגיע היום שלפני הבחינה? מעולה! הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם הלחץ.

למדתם עד עכשיו, כעת תנו לראש לנוח

כמו כל איבר בגוף, גם המוח שלכם זקוק למנוחה הראויה על מנת למלא מצברים  ולתפקד באופן היעיל ביותר. איך זה קשור למבחן ה-SAT? ובכן, אם עשיתם קורס SAT, שבדרך כלל נמשך לאורך כמה חודשים לפני הבחינה, וודאי למדתם ושיננתם חומר רב ומסורבל, לעיתים לאורך זמן לא מבוטל. עכשיו אתם ניצבים יום לפני הבחינה. מה עליכם לעשות? תנו לראש לנוח. מה שלא הספקתם ללמוד עד היום, מיותר לנסות ללמוד על רגל אחת בשעות האחרונות שנותרו לקראת הבחינה. זוהי עובדה ידועה שלמידע חדש לוקח זמן לשקוע ולהתיישב אצלנו במוח, לכן אל תנסו להעמיס מידע חדש בזמן כה קצר- התוצאה עשויה להיות הפוכה: לחץ ותסכול מיותרים.

חזקו את היתרונות שלכם

גם אם ישנם חלקים מסוימים עליהם אתם עומדים להיבחן, שאתם לא מרגישים שהם לגמרי הצד החזק שלכם, אין צורך להיכנס ללחץ. אם עברתם קורס רציני ולמדתם באופן רציף וממוקד, אין סיבה שלא תעברו בהצלחה את הבחינה. דאגו להתמקד ביתרונות ובנקודות החזקה שלכם מבחינת חומר הלימוד, על מנת שתוכלו להשיג בחלקים אלו את מרב הנקודות.

חזרה על לוח זמנים

כידוע, מבחן ה – SAT מודד גם יכולת עמידה בזמנים עבור כל חלק וחלק בבחינה. כחלק מקורס הכנה למבחן ה- SAT, אתם לומדים גם איך להתמודד עם ביצוע מבחן תחת זמן קצוב ומדוד, בצורה יסודית ונכונה. קחו לכם את היום שלפני הבחינה לעבור על המיומנות שאותן למדתם בקורס לגבי ניהול נכון של  הזמנים. הדבר יעזור לכם להתנהל בצורה רגועה ומושכלת יותר תוך כדי הבחינה עצמה.

מעבר לכך, הקדישו את תשומת הלב הראויה לוודא שיש לכם את כל מה שאתם צריכים להביא עמכם לחדר הבחינה, אם זה עפרונות מתאימים, סטופר למדידת זמנים, שתייה, מסמכים נחוצים כמו תעודת זהות או מסמכי פטור כאלה ואחרים, ועוד. הקפידו לארגן את כל אלה מבעוד מועד, על מנת שתוכלו להגיע ליום הבחינה בראש שקט ורגוע.

SAT course