גישה חיובית

זה לא סוד שגישה נכונה וחיובית יכולה להוביל להישגים טובים יותר כמעט בכל תחום בחיינו. אנרגיה נעימה יותר, רגועה יותר, חיובית יותר, מספקת לנו בסיס טוב לחשוב, לחקור, להתעניין, להתפתח ולצמוח. כשמדובר במבחן חשוב כמו בחינת SAT הגישה החיובית והאנרגיות הנכונות יכולות להקפיץ בכמה עשרות ומאות נקודות את הציון שלנו.

לנצל את הפוטנציאל שלך

חשיבה חיובית עוזרת לך לנצל את הפוטנציאל. כשאנחנו מגיעים לבחינה עצבניים, בטוחים שניכשל ולא בטוחים בעצמנו באופן כללי, אנחנו מוותרים לעצמנו. אם למדת ונערכת לקראת הבחינה, אין שום סיבה שלא תוכל לנצל את כל הידע ואת שעות התרגול שצברת לטובתך.

חשיבה שלילית חוסמת אותך מלנצל את הפוטנציאל. היא גורמת לך לחשוב שכל ניסיון שתעשה סופו להיכשל ושבכל מקרה לא תצליח. כל החומר שלמדת ותרגלת במשך חודשים ארוכים הולך לאבדון ואתה נותר עם הימור בלבד.

לתת לעצמך מרווח נשימה

כשאתה בטוח בעצמך ויודע שאתה מסוגל להגיע לציון טוב במבחן SAT, כמו בכל אתגר אחר שתיקח במהלך חייך, אתה מספק לעצמך למעשה מרווח נשימה. אתה מאפשר לעצמך לקחת נשימה עמוקה ולהתרכז בעשייה.

אתה מבין שאם תתרכז עכשיו במטרה, אתה תצליח להשיג אותה. כשמגיעים למבחן שיכול לקבוע את הגורל שלך לשנים הקרובות ויותר מכך – את העתיד המקצועי שלך, כדאי להגיע רגועים ולאפשר לעצמנו את אותה הנשימה.

ככל שתהיה יותר רגוע, כך תוכל לשים לב לניואנסים הקטנים של הבחינה. בין אם מדובר בדרך המבלבלת שבה מנוסחת שאלה מסוימת או בקונטקסט של מילה מסוימת בתוך המשפט או הפסקה. תוכל לשים לב לדברים הקטנים שמוסיפים או מורידים נקודות מהציון הסופי.

להיות מרוכז

כשאתה מגיע למבחן SAT עם תחושה חיובית ורצון אמיתי להצליח, אתה מרוכז יותר במטרה. אתה מצליח להבין כל שאלה ולהיות נוכח בתהליך המענה עליה, אתה יכול לקרוא את הטקסט בקלות רבה יותר ולא להיתקע על מילים לא מובנות, אתה זוכר יותר טוב את הכלים שרכשת במהלך ההכנה לקראת המבחן.

חשיבה חיובית עוזרת לך להיות מרוכז ברגע, באותה שאלה חשובה, באותו טקסט שצריך לנתח. הריכוז הזה הוא ללא ספק גורם הצלחה חשוב.

להבין שאפשר תמיד לחזור ולהיבחן שוב

חשיבה חיובית עוזרת לך להבין שתמיד יש פתרון ושאף פעם לא מדובר בפתרון האחרון. אם נבחנת במבחני ה- SAT מספיק זמן מראש, לפני שיש להגיש את הציון למוסד האקדמי שבחרת, תוכל להיבחן שוב ולנסות לשפר את הציון שקיבלת.

אם תאמץ גישה חיובית, תוכל קודם כל להגיע לציון גבוה כבר במועד הראשון ומצד שני, לא תרגיש שמדובר במעמד דרמטי וחד פעמי. תמיד תוכל לחזור ולשפר את הציון במועד מאוחר יותר. אם תשמור על גישה חיובית, כנראה שלא תצטרך את ההזדמנות החוזרת הזו.

להצליח בבחינת SAT