Application-Coaching

הנחת היסוד המדויקת ביותר לגבי תהליך הגשת המועמדות ללימודים גבוהים באוניברסיטאות מבוקשות ומובילות בכל רחבי העולם היא – כמה שיותר מדויק יותר טוב.

זהו בדרך כלל תהליך ארוך, שדורש לא מעט תמרון, למידה למבחנים מקדימים ולפעמים גם ביצוע של מטלות שונות. הדרך לקבלת מכתב הקבלה יכולה להיות ארוכה ומייגעת ולקצור על הדרך לא מעט אכזבות. אם אתם עומדים בפני התהליך הזה, כדאי לכם לשקול ליווי MBA consulting.

ליווי בשיטה זו פירושו בפשטות סיוע מיועץ שמלווה אתכם במהלך תהליך הגשת המועמדויות, מסייע לכם לבחון את המידע שמתקבל ממוסדות הלימוד ולנתח את הדרישות השונות מכם. היועץ עוזר לכם לשקול לכאן ולכאן מוסדות לימוד שייתכן ואינם מתאימים לכם ולהגיע בסופו של דבר להחלטה המדויקת ביותר עבורכם ולאותו מכתב קבלה מבוקש.

עם MBA consulting אנחנו מדייקים יותר

תהליך הגשת המועמדות לכל מוסד לימודי מבוקש ונחשב מעבר לים הוא תהליך ארוך. הוא כולל בדרך כלל הרשמה ראשונית, קבלת טפסים ומשימות, הגשת תעודות וביצוע מבחנים מקדימים. במקרים מסוימים מבקש המוסד הלימודי דברים נוספים.

ייעוץ MBA consulting  לוקח אתכם יד ביד אל תוך הניירת, השאלות, האתגרים והסוגיות השונות שבדרך ועוזר לכם לפרק את הכל למשימות מובנות יותר. במהלך התהליך נהנה אותו מועמד לא רק מהגשת מועמדות נוחה יותר אלא גם משיקוף מקצועי של היתרונות והחסרונות של כל מסלול לימודי.

סיוע בבחירת מסלול לימודים שנותן מענה למטרות של כל סטודנט

המוסדות האקדמיים המבוקשים בחו"ל מציעים לא מעט מסלולי לימוד רלוונטיים באותם תחומים, מניהול עסקים ועד לטכנולוגיה, מדע או משפטים. כל מסלול נוגע בנקודות מסוימות ומדגיש אותן ובכל מוסד לימודי יש יתרונות וחסרונות למסלול הספציפי.

באמצעות יועץ שמלווה אתכם ומעניק לכם MBA consulting מקצועי תוכלו למקד את עצמכם במסלולים רלוונטיים לכם ולשאיפות שלכם בחיים. הייעוץ מתקיים באופן פרטני במפגשי ייעוץ שבמהלכם בודקים מהן המטרות של הסטודנט, איזה מסלול לימוד באוניברסיטאות בחו"ל הכי מתאים למטרות האלו ומה צריך לעשות כדי לפצח את תהליך ההרשמה, שכולל מילוי טופסי רישום בצורה מדויקת וכתיבת חיבורים.

בנוסף, מסייע היועץ בכתיבת קורות החיים, בניסוח נכון של מכתבי ההמלצה המתקבלים מגופים ומוסדות אקדמיים שונים ומבצע יחד עם המועמד סימולציות לראיונות אישיים.

ליווי והמלצה על קורסי ההכנה המתאימים לקראת הגשת המועמדות

ברוב המוסדות האקדמיים בחו"ל דורשים ממועמדים לעבור מבחנים שונים. בין היתר מבחני GMAT, GRE, TOEFL ו-SAT. מבחנים אלו דורשים הכנה מהותית לאורך תקופה ואפשר לגשת אליהם רק מספר פעמים בשנה.

מחפשים מידע על קורסים נוספים המתקיימים במרכז ידע פלוס? GRESATGMATToefl

באמצעות ייעוץ MBA consulting אפשר לבדוק איזו מסגרת הכי תתאים למועמד ותאפשר לו להגיע לתוצאה הטובה ביותר במבחן. לצד מילוי הטפסים בצורה מדויקת וביצוע משימות הכתיבה הנדרשות בזמן הקבלה, תוצאה איכותית וגבוהה במבחן היא לא פחות מקריטית.

MBA consulting