מבחן פסיכומטרי באנגלית מוצג הן בעברית והן באנגלית (SIDE-BY-SIDE), גם לחלקים המילוליים. החלק המילולי והחלק הכמותי מרכיבים כ-40% מהציון הסופי כל אחד (80% יחד) והפרק באנגלית כ-20%. הציון הסופי הוא בסקאלה של 200-800 נקודות.

אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ ושיעור ניסיון ללא תשלום והתחייבות: 077-8038533

פסיכומטרי באנגלית בידע פלוס:

הצטרף/י ללמעלה מ-300 תלמידים מרוצים כל שנה שלמדו בידע פלוס לקראת מבחן פסיכומטרי באנגלית. הקורסים שלנו מתקיימים פעמיים בשבוע (ערב) ובימי שישי בבוקר. הקורסים מתקיימים פעמיים בשנה במרכזי ידע פלוס ברמת גן ובירושלים. קורס פסיכומטרי משולב אנגלית, שאורכו למעלה מ-100 שעות מלאות, מספק לתלמידים הכנה מקיפה לבחינה: אוצר מילים, פיתוח מיומנויות לוגיות ואנליטיות, שיפור מיומנויות קריאה ופיתוח ולמידה של כל הנושאים הכמותיים. במהלך קורס פסיכומטרי באנגלית התלמידים משפרים מיומנויות ניהול זמן, ניחוש וקריאה מהירה. אנו מלמדים את כל הקורס באנגלית וכל צוות ידע פלוס דובר אנגלית ועברית כשפת אם.

עם למעלה מ-12 שנות ניסיון בהוראה, ידע פלוס מתמחה בהוראה של סטודנטים ישראלים ובינלאומיים. בנוסף, אנו מספקים לתלמידים ספרים וחומרי תרגול מגוונים וידידותיים.

ניתן להשתמש בפיקדון הצבאי כדי לשלם על הקורס.

למי מיועד קורס פסיכומטרי משולב או קורס פסיכומטרי באנגלית?

קורס פסיכומטרי משולב באנגלית בא להקל על נבחנים אשר עברית אינה שפת אם עבורם, או לאלה שרמת האנגלית שלהם גבוהה מרמת השפה העברית. המבחן כתוב בשתי השפות, כשכל זוג עמודים מכיל נוסח בעברית ונוסח באנגלית (בתרגום מדויק), כך שהנבחן יכול לבחור באיזו שפה לקרוא ולפתור את המבחן.

הגרסה המשולבת של בחינת פסיכומטרי באנגלית / עברית מוצעת פעמיים בשנה: פברואר ויולי. בחינת פסיכומטרי באנגלית תקפה לשבע שנים, והינה אופטימלית עבור מועמדים זרים שהעברית שלהם חלשה, או לדוברי אנגלית שפת אם שחיים בישראל ומעדיפים לעשות את המבחן באנגלית במקום בעברית.

על קצה המזלג, קבלה לאוניברסיטאות בישראל:

 קורס פסיכומטרי באנגלית הוא מועיל מאוד ומבחן הפסיכומטרי הוא הדרישה המרכזית לשם הגשת מועמדות במוסדות השכלה גבוהה בישראל. וועדות הקבלה משתמשות בציון הפסיכומטרי כקריטריון המרכזי, אשר נבחן יחד עם ציוני התיכון, כדי להעריך את ההבטחה האקדמית של המועמד.