הצלחה במבחן GRE

מבחן GRE הוא אחד המבחנים העומדים בדרכו של כל מי שרוצה ללמוד במוסד אקדמי בכיר בחו"ל. המבחן שבודק את היכולות האקדמיות של המועמד, מחייב הכנה מראש, תוך תרגול ופינוי של זמן כדי להכיר ולהתאמן במענה לחלקי המבחן השונים. המבחן סוקר את היכולות המילוליות, הכמותיות והאקדמיות של המועמד בפרקי בחינה התחומים בזמן.

עבור מי שסובל מהפרעות קשב וריכוז, מבחן כמו GRE יכול להיות מלחיץ במיוחד. מצד אחד, ניתן לפנות ולקבל הארכת זמן אם אובחנת כסובל מהפרעת קשב וריכוז. מצד שני, הסיטואציה עצמה יכולה לגרום ללחץ ולפספוס.

הצלחה בבחינת GRE

הנה כמה טיפים להצלחה במבחן שכדאי ליישם אם אתם סובלים מהפרעת קשב וריכוז:

פנו לעצמכם חלונות זמן להיערכות לקראת הבחינה:

ככל שתתרגלו יותר לפני בחינת GRE, כך תהיו יותר מרוכזים ופחות לחוצים בזמן הבחינה. ההכרות עם השאלות והפרקים השונים של הבחינה תאפשר לכם להבין לאן אתם הולכים ומה אתם אמורים לעשות עוד לפני שהתיישבתם מול גיליון הבחינה.

חשוב להיערך לבחינה הרבה לפני המועד שלה, ככל שניתן, ולהכין תוכנית לימודים ברורה ומסודרת. ביחרו לעצמכם חלונות זמן שתוכלו לעמוד בהם ולימדו להכיר את סוגי השאלות, איך לפענח אותן ואיך לענות עליהן.

התייעצו עם מדריכים ובתי ספר המכינים לבחינה:

היום ניתן ללמוד לבחינת GRE בקורסים או באמצעות מדריכים שמלווים אתכם ונותנים לכם את הבטחון להתמודד עם המבחן. במידה ואתם סובלים מהפרעת קשב וריכוז, ייתכן שזהו הפתרון הטוב ביותר.

מדריך מנוסה שמכיר את חלקי הבחינה ואת סוגי השאלות יוכל לתת לכם את הכלים להתמודד איתן, בסבלנות וללא לחץ. הוא ייתן לכם את הבסיס שיאפשר לכם להתמודד עם שאלה, להתרכז בה ולהבין אותה ובכך להגדיל את הסיכוי שלכם לענות עליה בהצלחה.

באינטרנט תוכלו למצוא הדרכות אינטרנטיות שנותנות עוד עזרה עם הבחינה. המטרה היא להכיר מראש כמה שיותר נדבכים של הבחינה ובכך להגיע אליה מרוכזים ועם מבט ברור על חלקיה השונים.

תרגלו בבית עמידה בזמנים:

אחד הדברים שחשוב לתת עליהם את הדעת הוא עמידה בזמנים. במידה ואתם סובלים מבעיות קשב וריכוז מומלץ לתרגל בבית איך תתמודדו עם המבחן "בשידור חי". כדאי למדוד את הזמנים ולראות כמה זמן לוקח לכם לענות על כל שאלה בניחותא, ללא לחץ.

המטרה היא לא להיות בלחץ במבחן ואז לאבד את הריכוז, אלא להתמודד עם הבחינה באופן שקול, שיאפשר לכם להתרכז במענה לשאלות ולענות עליהן נכון.

ההתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז אינה קלה, אבל באמצעות תרגול מקדים והכרות עם השאלות הצפויות במבחן, תוכלו להגיע לתוצאות טובות ולהתקבל למוסדות הלימוד האקדמיים שבהם אתם שואפים ללמוד.

אנחנו מספקים לכם את הליווי המקצועי ואת הפתרונות ללימודים לקראת מבחן GRE ומבחני הערכה נוספים.