למידה קבוצתית למבחן ה -GRE

למידה למבחן GRE יכולה לקחת מכל אחד מאתנו זמן רב, תסכול ולהיגרר עוד ועוד כשאנחנו חסרי מוטיבציה. לעיתים זה אף עלול להוביל לבלבול וללמידה של רק חלק מהחומר למבחן. למידה משותפת היא אחת השיטות שלה יתרונות רבים, שיכולים לחסוך לכם זמן והרבה כאב ראש.

במאמר זה נסקור את יתרונות הלמידה בקבוצות למבחן ה-GRE, ויתרונות קורס GRE.

למה כדאי לבצע למידה קבוצתית

  1. יותר מוטיבציה ללמוד

כשאתם לומדים לבד, פעמים רבות אתם דוחים שוב ושוב את זמן הלימוד עצמו כדי לאכול, להתקלח, לנקות ובקיצור, בשביל כל דבר שידחה את משימת הלמידה. כשאתם לומדים בקבוצה, ישנה אחריות משותפת בין חברי הקבוצה על חברי הקבוצה – כלומר, ברור שכולם הגיעו בשביל ללמוד, ברור שלכולם קשה אבל אף אחד לא מתחמק באמצע כי יש החלטה משותפת ומעין הסכם לא כתוב שכשהקבוצה נמצאת יחד זהו זמן שמוקדש ללמידה ולכן רמת המוטיבציה ללמוד היא גבוהה יותר מאשר בזמן שאתם מנסים ללמוד לבד.

  1. לוודא שעוברים על כל החומר

כשלומדים יחד, יש יותר סדר ויש כמה אנשים שמוודאים שעברתם על כל החומר. נגיד מתוך קבוצה של חמישה אנשים, יש יותר סיכוי שאחד מהקבוצה ישים לב אם דילגתם על איזה פרק, מאשר שאתם לומדים לבד ואין מי שיוודא שאכן עברכם על כל חומר הלימוד שהולך להיכלל במבחן.

  1. לפתור תרגילים ביחד

וודאי קרה לכם לא פעם, כשישבתם ללמוד לבד, שנתקעתם על תרגיל מסוים זמן ממושך ללא כל רעיון כיצד לפתור את התרגיל. כשאתם לומדים בקבוצה, תמיד אפשר לעשות סיעור מוחות ולהגיע לפתרון ביחד – זה ימנע מכם עיכוב ממושך על תרגיל אחד וגם ימנע תסכול שעלול להוריד לכם את המוטיבציה ללמוד בכלל.

  1. לשפר את שיטות הלמידה שלכם

למידה משותפת יכולה גם לעזור לכם לשפר את שיטת הלמידה שלכם. לכל אחד מאתנו יש שיטה, אפילו אם אינה מוגדרת, שלפיה אנו מעדיפים ללמוד. כשאנחנו למדים בקבוצה, אנו נחשפים לשיטות לימוד של אחרים – ישנם כאלה שאוהבים לסכם את החומר, ישנם כאלה שאוהבים לקרוא ולדון בחומר ועוד אפשרויות. כשאתם למדים בקבוצה, במיוחד בפעמים הראשונות, וודאי תנסו מספר שיטות לימוד עד שתגיעו לשיטה המשותפת המועילה ביותר לכלל הקבוצה – זוהי גם הזדמנות מצוינת לבחון איזו שיטת למידה עוזרת לכם ביותר.

  1. להכיר עוד חברים

אף פעם לא יכולים להיות לכם יותר מידי חברים. למידה משותפת היא הזדמנות נפלאה להרחיב את מעגל החברים שלכם, על ידי היכרות מעמיקה יותר של סטודנטים אחרים. זמן הלמידה מגבש מכיוון שזהו מעין מכשול שאתם עוברים אותו יחד. כמובן שלאחר הלימוד אפשר להתגבש עם הקבוצה וללכת לאכול יחד או לצאת לבילוי משותף. בקיצור, למידה ביחד היא גם גיבוש וחוויה חברתית שמשפרת את ההווי החברתי שלכם עם סטודנטים אחרים.

יתרונות הלמידה בקבוצות למבחן ה-GRE

לחץ כאן כדי לדעת הכל על GMAT.