איך כדאי להתכונן למבחן Gmat

מבחן Gmat הינו מבחן מוכר וידוע הן בישראל והן במדינות רבות בעולם. מבחן זה מיועד לסטודנטים המעוניינים ללמוד תואר שני במנהל עסקים. יתרה מכך, לא מעט אוניברסיטאות בארץ ובעולם מחשיבות את המבחן כתנאי הקבלה החשוב והמרכזי ביותר. מבחן Gmat הינו מבחן שמתבצע בשפה האנגלית בלבד, והוא נכתב מדי מועד על ידי גוף אמריקאי שאחראי להגהתו.

קורס Gmat

מבחן Gmat נחשב למבחן ברמה גבוהה יחסית, ומורכב מפרק של הבעה בכתב (כתיבת מאמר או הבעת דעה לגבי נושא מסוים), הבנה מילולית ופרק כמותי. כמובן שאין צורך לציין שוב שכל המבחן מתבצע אך ורק בשפה האנגלית.

מבחן זה מיועד לאנשים שמעוניינים להמשיך את הקריירה האקדמאית שלהם לרוב, ועל כן אנו ממליצים לא להקל ראש במבחן זה. ישנם לא מעט אנשים המקלים ראש במבחן, ונאלצים לבצע אותו שוב פעם בעיתוי אחר. הדרך הטובה והנכונה ביותר להתכונן למבחן כזה היא באמצעות קורס Gmat. הרי אם תנסו שנייה להיזכר כמה שנים אחורה, מי מחלקינו שניגש לעשות את מבחן הפסיכומטרי- רובנו אם לא כולנו עשינו את זה באמצעות קורס, מה שאפשר לנו להגיש מועמדות ראשונה לתואר הראשון שעשיתם.

תוכן הקורס

אצלנו במכללת ידע פלוס, תקבלו את מעטפת הלימוד המקיפה והטובה ביותר שאתם יכולים לקבל- החל ממרווח זמנים גדול לפני מועד הבחינה (על מנת להכין את התלמידים בצורה הטובה ביותר), סגל מורים ומרצים מהטובים בתחום, עם עשרות שנות נסיון מצטברות. כמו כן, חומרי לימוד חדשים ומגוונים שמאפשרים לתלמיד להיחשף למגוון גדול של שאלות. עוד יתרון חשוב מאוד וייחודי במכללת ידע פלוס, הוא הירידה לעומק המבחן, עד כדי רזולציות וטכניקות שיסייעו לנבחן לעבור את המבחן בצורה טובה יותר ועוד המון יתרונות.

לסיכום, אנו ממליצים לאלו מביניכם המעוניינים לגשת למבחן Gmat להירשם עוד היום לקורס Gmat במכללת ידע פלוס וכך לשפר את הסיכויים שלכם לסיים את הבחינה בהצלחה. כך תוכלו לחסוך המון זמן מיותר וכמובן- משאבים ותסכול אישי.