איך כדאי להתכונן למבחן GRE

ישנן לא מעט אפשרויות שבאמצעותן תוכלו להתכונן לקראת מבחן GRE, ומחובתכם לבחור את האפשרות המושלמת עבורכם. לכל אחת מהאפשרויות שנתאר לפניכם יש את היתרונות והחסרונות שלה, לכן חשוב מאוד שתכירו את כולן באופן ברור ופשוט. אנו ממליצים לכם שלא להקל ראש בדרך שבה תתכוננו לבחן GRE כי מבחינתכם זה מה שיכול לעשות את ההבדל בין הצלחה ובין כישלון במבחן כולו.

 

אפשרות ראשונה: קורס GRE

זוהי האפשרות המועדפת והמומלצת ביותר עבור מרבית הסטודנטים שרוצים להתכונן בצורה היעילה ביותר למבחן GRE. במהלך הקורס תוכלו ללמוד על ידי מורה מוסמך את כל החומר לקראת הבחינה, בדיוק כמו שאתם לומדים בצורה פרונטאלית בכיתה עצמה.

היתרון הבולט ביותר זה כמובן היכולת שלכם לעבור על כל החומר, ולעשות זאת בתוך כיתה ביחד עם מורה ותלמידים נוספים. אך העלות הכספית של קורס GRE יכולה להיות בעייתית עבור סטודנטים כאלה ואחרים, אך בסוף התועלת יכולה להיות גבוהה יותר. הכוח כמובן נמצא בידיים שלכם, אך רוב הסטודנטים בוחרים בדרך הזאת כיעילה ביותר.

 

אפשרות שנייה: מורה פרטי ל-GRE

האפשרות השנייה שגם היא הפכה להיות יעילה מאוד בשנים האחרונות זה לפנות למורה פרטי שיסייע לכם בתהליך. תוכלו לקחת מורה פרטי ביחד עם קורס מסודר או בצורה נפרדת. אך עליכם לזכור כי מורה פרטי זוהי האפשרות היקרה ביותר שתעמוד לפניכם.

היתרון המשמעותי ביותר של התהליך הזה זה כמובן היכולת שלכם ללמוד אחד על אחד עם מורה פרטי. עבור רוב הסטודנטים זוהי הדרך היעילה ביותר ללמוד, וכך הם מצליחים להבין את החומר בצורה אפקטיבית יותר בהשוואה לכל שאר האפשרויות האחרות שעומדות על הפרק והן קצת יותר בעייתיות עקב קשיי ריכוז שונים.

 

אפשרות שלישית: ללמוד באופן עצמאי

זוהי אומנם האפשרות הזולה ביותר עבור הסטודנטים, אך היא גם הכי פחות מומלצת. כיום תוכלו למצוא ברחבי הרשת לא מעט קורסים אינטרנטיים שאמורים לסייע לכם להיות מוכנים לקראת הבחינה עצמה. אך ברוב המקרים תלמידים מתקשים למצוא את עצמם מתרכזים כאשר הם לומדים באופן עצמאי.

לא מעט סטודנטים שלומדים באופן עצמאי מוצאים את עצמם לא מוכנים לקראת הבחינה עצמה. לכן האפשרות הזאת תהיה מומלצת רק עבור אותם סטודנטים שיודעים שיש להם את היכולת לשבת שעות ארוכות וללמוד באופן עצמאי. מי מכם שיודע שיהיה לו קשה לעשות זאת, מוטב שיבחר באחת מהאפשרויות שאותן תיארנו בתחילת המאמר.