כישורים נבדקים במבחן ה - TOEFL

קורס Toefl הינו קורס הכנה לקראת מבחן ידע באנגלית, אליו ניגשים מועמדים למגוון תכניות בינלאומיות בנושאי עבודה או לימודים. מבחני ה- TOEFL מיועדים למועמדים אשר אינם דוברים אנגלית כשפת אם, ובין השאר מכינים אותם להתמודדות יום יומית בסביבה הדורשת אנגלית כשפת דיבור וכתיבה ברמה אקדמית. איך תכינו את עצמכם לסביבה כזו? באמצעות TOEFL course.

כישורי אנגלית במבחן toefl

מבחן ה- TOEFL מודד את יכולתם של מועמדים שאינם דוברי אנגלית מלידה, להשתמש בשפה האנגלית, ולהבין את השפה האנגלית כפי שהיא נשמעת, מדוברת, נקראת ונכתבת בכיתת האוניברסיטה. המבחן מחולק לארבעה חלקי בחינה, כאשר כל אחד מהחלקים בודק את המיומנויות והכישורים שלכם בתחומי כתיבה באנגלית, דיבור באנגלית, הבנת הנקרא והבנת הנשמע. בכל אחד מחלקי המבחן אתם נדרשים להוכיח התנהלות שוטפת באנגלית:

סעיף הבנת הנקרא כולל 3 או 4 קטעי קריאה, כשבכל קטע 12-24 שאלות. לנבחן יוקצו 60 עד 80 דקות לענות על כל השאלות בסעיף.
קטעי הקריאה הם ציטוטים / מובאות מתוך ספרי לימוד ברמה האוניברסיטאית, בהם משתמשים במבוא לדיסציפלינה או לנושא מסוים. קטעי הקריאה מכסים מגוון נושאים שונים. אין מה לדאוג אם אינכם מכירים את הנושא המדובר בקטע הקריאה, היות וכל המידע לו אתם זקוקים כדי לענות על השאלות יסופק לכם בקטע עצמו.

סעיף הבנת הנשמע כולל שאלות על הרצאות אקדמיות ושיחות ארוכות יותר שבהן הדיבור נשמע טבעי מאוד: הקשבה לקטע שמע המדמה שיחה אקדמית, והסקת מסקנות ממנו. תוכלו לרשום הערות על כל חומר אודיו לאורך כל הבחינה. החלק של הבנת הנשמע מורכב מ:

4 עד 6 הרצאות, כל אחת בת 3 עד 5 דקות, 6 שאלות לכל הרצאה, 60 עד 90 דקות סה"כ
2 עד 3 שיחות, כל אחת בת 3 דקות, 5 שאלות לשיחה, 60 עד 90 דקות סה"כ

הסעיף הבוחן את מיומנות הדיבור כולל 6 שאלות ואורך 20 דקות.

שתי השאלות הראשונות נקראות "independent Speaking tasks", משום שהן דורשות ממך להסתמך אך ורק על הרעיונות, דעות והחוויות שלך כאשר אתה עונה לשאלות.

4 השאלות הנוספות נקראות "משימות דיבור משולבות" ("integrated Speaking tasks"), מכיוון שהן דורשות שילוב כישורי השפה האנגלית – להקשיב ולדבר או להקשיב, לקרוא ולדבר – ממש כמו בעולם האמיתי. המועמד יתבקש לדבר לתוך המיקרופון שעל סט האוזניות שלו, כשהתשובות מוקלטות והשלחות ל- ETS, שם יינתן עליהן ציון על ידי קובעי דירוג אנושיים מוסמכים.

סעיף הכתיבה כולל כתיבת תשובות לשתי משימות: משימת כתיבה משולבת ומשימת כתיבה עצמאית. אורכו של חלק זה – 50 דקות סה"כ.

משימת כתיבה משולבת – 20 דקות – קריאת קטע קצר והקשבה להרצאה קצרה, וכתיבה כתגובה למה שנקרא ונשמע בקטעים אלה.

משימת כתיבה עצמאית – 30 דקות – כתיבת חיבור כתגובה לנושא כתיבה מסוים.

למידה לקראת הצלחה

ב"ידע פלוס" תעברו את קורס ההכנה ברמה הגבוהה ביותר לקראת מבחן ה- TOEFL. כל המורים שלנו הם אנשי מקצוע מנוסים, שקיבלו באחוזון ה- 95 ומעלה במבחן הרלוונטי. בסוף כל קורס שהם מלמדים, מוגש משוב על עבודתם. כיתות הלימוד שלנו לא מכילות יותר מ-15 תלמידים בכיתה, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את מירב תשומת הלב והיחס האישי שתזדקקו להם. אחד היתרונות הגדולים שאנו מציעים ב"ידע פלוס" הוא האופציה לחזור על ה – TOEFL course למשך שנה שלמה ללא הגבלה, כך שגם אם אתם נאלצים לעבור את הבחינה פעם נוספת, תוכלו לחזור אלינו ולהתאמן לקראתה.

הייחודיות שלנו בתור מכון הכנה למבחני קבלה ללימודים גבוהים המעביר קורס הכנה לקראת מבחן הטופל, היא במערך הלימודים שאנו מציעים לכלל התלמידים שלנו, אם בכיתות, אם בתכנים ואם בסדנאות העשרה. שילוב כל אלה עם צוות הדרכה מקצועי ובעל מוניטין, מביא אותנו להיות ממובילי תחום ה- TOEF בארץ.

לפרטים והרשמה לחצו כאן

TOEFL course