תהליך ההרשמה למבחן ה- GMAT

מבחן ה – GMAT הוא מבחן הכניסה לקראת תואר שני במנהל עסקים, בכל הנוגע לניסיון קבלה לאחת מהאוניברסיטאות המובילות בעולם, וגם בארץ. על מנת לצלוח אותו באופן ראוי ובציון גבוה, מומלץ כמובן לעבור GMAT course אצל אחד המכונים המקצועיים שמתמחים בהעברת הקורס על כלל החלקים והנושאים המוצגים בבחינה. סיימתם את הקורס וכעת עליכם להירשם לבחינה? נפלא, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על תהליך ההרשמה למבחן ה – GMAT בארץ.

הרשמה טלפונית

אם בחרתם להירשם באופן טלפוני לבחינת ה – GMAT בארץ, תוכלו לעשות זאת דרך RCC, המהווה את המרכז הישראלי הנמצא במנצ'סטר, אנגליה לכל הנושאים הקשורים בהרשמה לבחינה. תוכלו לעשות זאת דרך מספר הטלפון (0) +44 7219855161 של מחלקת שירות הלקוחות, כאשר בזמן ההרשמה תידרשו לתת את פרטי הכתובת שלכם, מספר זהות, פרטי אשראי להרשמה וכתובת דואר אלקטרוני רלוונטית. כמובן שיש לקחת בחשבון את הפרשי השעות בין ישראל לאנגליה ולהתקשר למוקד שירות הלקוחות בין השעות 12:00-20:00 שעון ישראל.

הרשמה מקוונת

אם בחרתם באפשרות של הרשמה מקוונת למבחן הGMAT, תוכלו לעשות זאת באופן עצמאי בכתובת האתר http://www.mba.com/global. קחו בחשבון שיכול להיות שתצטרכו עזרה במהלך תהליך ההרשמה על הדרישות והמסמכים הדרושים בו, על כן דאגו לכך שיהיה לצדכם מישהו שיוכל להנחות אתכם כיצד לבצע זאת באופן מסודר מבלי לפספס אף שלב בדרך להגשת הבקשה. כדאי כמובן גם לקרוא את מגוון המאמרים הנמצאים באתר זה, מאמרים שמספקים עוד ידע ועוד תובנות לגבי הבחינה בפרט, ולגבי מגוון נושאים נוספים, שיכולים לתרום לכם בהתפתחות האישית והמקצועית שלכם.

מתי הזמן הטוב ביותר להירשם לבחינה?

קחו בחשבון שאם אתם עוברים GMAT course, הזמן הטוב ביותר להירשם לבחינה הוא בין חודש לשבוע ממועד סיום קורס ההכנה. יש גם לוודא מתי מתקיים מועד הבחינה המועדף עליכם, גם מבחינת תאריך וגם מבחינת מקום הבחינה, היות וקיימים מגוון מוסדות המאפשרים להיבחן בין כתלי חדרי הבחינה שלהם. אל תשכחו שאתם צריכים לקחת בחשבון גם את מועדי סגירת ההרשמה לאוניברסיטאות אליהם אתם ניגשים לקראת פתיחת הרשמה, על מנת שלא תפספסו תאריכים קריטיים מבחינת תחילת סמסטרים.

מבחן חוזר

כמובן שאם לא צלחתם את המועד הראשון של מבחן ה-GMAT אליו ניגשתם, קיימת האופציה לגשת למבחן חוזר. תוכלו לעשות זאת אפילו 5 פעמים במהלך שנה אחת, כאשר יש הפרש של לפחות 16 ימים קלנדריים בין מועד מבחן אחד למשנהו.

בישראל, מבחן ה -GMAT  נערך ברמת גן פעמיים בשבוע. אם בחרתם לשנות מועד בחינה לאחר שכבר נרשמתם, תחויבו בדמי שינוי בסך 50$.

רוצים לדעת עוד על הבחינה ועל GMAT course שיגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם בבחינה? חייגו: 077-803-8533

קרא עוד:

הרשמה למבחן ה- GMAT

היכן מתקיימת מבחן ה-GMAT