לימודים בחו

תואר אקדמי, שפה חדשה והכרת אנשים מכל העולם?

לימודים בחו"ל – השילוב המושלם בין חוויה ללימודים. יותר ויותר ישראלים בוחרים לחצות את הים התיכון לעבר חיים במדינות אטרקטיביות, כחלק מן המסע הפרטי שלהם במהלך הלימודים לתואר האקדמי ורכישת מקצוע עתידי בעולם דינמי ומשתנה. חיים בחו"ל הם לא עניין של מה בכך. ישנם לא מעט אתגרים המלווים לאחר הנחיתה במדינה חדשה ולא מוכרת: החל מהכרת הסביבה, חיפוש דירה ומציאת עבודה. אך אלה הן רק חלק מהמשימות של הסטודנט הישראלי, בפיתוח עתידו המקצועי ורכישת כלים משמעותיים לחיים.

לימודים בארה"ב

החיים במדינה חדשה הינם הרפתקה לשמה, חוויה ודרך אפקטיבית ביותר להכרת אנשים חדשים ורכישת השפה, הן בשלביה ההתחלתיים ואלה המתקדמים. רבים מהישראלים בוחרים בלימודים בארה"ב ואף אפשר להגיד שארה"ב היא המדינה הכי פופולרית כיעד  עבור לימודים בחו"ל מבחינת הישראליים. "ארץ ההזדמנויות" אוגרת בתוכה אינספור אפשרויות להצלחה ולגדילה. רמת מוסדות החינוך באמריקה, הנחשבת לאחת הגבוהות בעולם בתוספת השפה האנגלית, הידועה כ"שפה שנייה" לישראלים, רק מחזקת את המשיכה של הסטודנטים הזרים והחלטתם להגר לצורך לימודים אקדמיים והתפתחות.

לימודים בגרמניה

אם כבר לימודים במדינה זרה, למה לא ללמוד שפה חדשה על הדרך? שפה נוספת היא דרך נפלאה להעשיר את הידע שלכם. אבל זה לא קל ללמוד שפה חדשה, בטח לא שפה שנחשבת בין השפות הקשות בעולם, אבל זה בהחלט לא בלתי אפשרי. כשגרים במדינה שאת שפתה רוצים ללמוד, המשימה הופכת לקלה הרבה יותר, כאשר השימוש וההתנסות בשפה הוא משהו הרבה יותר יומיומי, אם כחלק מלימודי התואר ואם כחלק מההשתלבות החברתית באותה המדינה ולכן כיום, מגורים ולימודים בגרמניה נעשים פופולריים יותר ויותר בקרב ישראלים, שגם רוצים תואר וגם רוצים ללמוד גרמנית. מעבר לכך, כחלק מהליך ההכנה לפני הלימודים והמעבר לגרמניה, רבים מהסטודנטים הישראליים לוקחים לפחות קורס בסיסי בגרמנית, כדי לתת לעצמם התחלה קלה יותר לכשיגיעו לגרמניה. נשמע קשה מדי? מוסדות לימוד רבים בגרמניה ישמחו להציע לכם מסלולים ייחודיים לרכישת מקצוע מועדף – בשפה האנגלית. כן, כן – זוהי הקלה משמעותית בלימוד.

איך מתקדמים?

סטודנטים צעירים, המעבר למדינה זרה ורכישת שפה הם עניין לא פשוט (אך מאוד מתגמל), הדורש מכם הכנה מקודמת, ללא ספק. איפה מתחילים? בדיוק בשביל זה קיימת חברת "ידע פלוס". חברת "ידע פלוס" יכינו אתכם ללימודים בחו"ל ברמה גבוהה ומקצועית, באמצעות קורסי הכנה למבחני קבלה למוסדות בחו"ל בשפה האנגלית. התקשרו עוד היום וצאו להרפתקה חדשה.