למה חשוב ללמוד אנגלית

מה לומדים בקורס אנימציה? מתי אנימטורים נדרשים להשתמש בשפות זרות? ואיך מגדילים את אוצר המילים המקצועי באנגלית?

אנימציה יכולה לשמש למגוון רחב של צרכים והיא נלמדת כיום בקורסים מקצועיים שנערכים אונליין או בכיתות פיזיות. עם זאת, גם האנימטור המוכשר ביותר לא יצליח להעביר רעיון או לפצח בריף פרסומי אם לא תהיה לו שליטה מלאה בשפה האנגלית. למזלם של אנימטורים בתחילת דרכם, הם יכולים לעבור קורס מקיף ולשפר את יכולות ההבנה, הכתיבה והקריאה שלהם באנגלית בתוך זמן קצר.

שליטה בשפה האנגלית חשובה עבור אנימטור בראש ובראשונה בגלל התוכנות והכלים שבהם מצופה ממנו להשתמש. רוב הכלים הרלוונטיים ותוכנות המחשב שבהם משתמשים על מנת ליצור אנימציה הם באנגלית. כתוצאה מכך, אנימטור שלא יודע אנגלית מגביל את עצמו ובמקרים מסוימים אף מבזבז זמן וכסף.

הפתרון הטוב ביותר הוא ללמוד קורס אנגלית לפני שלומדים קורס אנימציה תלת מימד. כך מגיעים מוכנים יותר לשלב התאורטי של צבירת ידע, מתנסים באנגלית וצוברים ביטחון. באותו ביטחון אפשר להשתמש לאחר מכן בכיתת הלימוד או מול מומחים לאנימציה מהעולם. כמו כן, קורס אנימציה מקצועי מועבר על ידי מדריכים שמשתמשים בעצמם במונחים באנגלית וחשוב להגיע אליו עם תנאי פתיחה טובים ככל האפשר.

מלבד הערך הפרקטי של שליטה באנגלית להתמודדות עם התוכנות והדרישות של לימודי אנימציה, יש מסלולי לימוד שבהם מדובר בתנאי קבלה. באותם מסלולי לימוד לא מקבלים סטודנטים שלא שולטים באנגלית ברמה בסיסית ואף מעניקים עדיפות לגברים ונשים עם אנגלית ברמת שפת אם. למזלם של המועמדים, יש דרך לחזק את האנגלית ואפשר לעשות זאת בקלות עם קורס ייעודי.

שימוש בז'רגון נכון ובמושגים מקצועיים מתחום הגרפיקה מאפשר לאנימטורים להתנהל בצורה טובה יותר מול קולגות, לקוחות ונותני שירות ברחבי העולם. כל עוד היא תמשיך להיות השפה הכי פופולארית בעולם, גברים ונשים עם נטייה לאנימציה חייבים ללמוד אנגלית עוד לפני שהם מתחילים את הקורס. כך הם יוכלו להגדיל את אוצר המילים ולהגיע מוכנים יותר לשוק העבודה.

הבעיה היחידה היא שלא כל קורס אנגלית יכול להתאים לדרישות של אנימטורים לעתיד. לפיכך, כדאי לאנימטורים לעתיד לעבור את הקורס רק במכון הכנה למבחני קבלה ללימודים גבוהים – על מנת ליישר קו עם הסטנדרטים המקובלים באקדמיה – כמו גם לתת עדיפות למרכז הדרכה ישראלי שבו עוזרים בכתיבת חיבורים, ניסוח קורות חיים והתנסות באנגלית על בסיס סימולציות.