GRE למנהל עסקים

אחת ההתלבטויות הכי גדולות של מועמדים ללימודי מנהל עסקים היא באיזה מוסד לימודי לבחור. היום לא מעט ישראלים יוצאים ולומדים מעבר לים. כדי לעשות זאת הם צריכים להתמודד עם תהליך קבלה שאינו תמיד פשוט ועם למידה לבחינות הערכה כמו בחינת GRE.

בחינת ה-GRE היא תנאי קבלה שניתן לעיתים כחלק מאופציות שונות לבחינות הערכה. המוסד הלימודי מעבר לים בוחר במספר סוגי בחינות הערכה שבאמצעותן יכול המועמד להציג את יכולותיו.

מדוע מהווה בחינת ה-GRE אמצעי קבלה שכדאי לבחור בו? על כך נרחיב במאמר זה:

לפני הכל – נסקור את מהות הבחינה

בחינת GRE בודקת למעשה את כישורי המועמד בכל הקשור לניתוח, חשיבה ומוכנות לקראת העבודה האקדמית המשמעותית שעושים במהלך לימודי התואר השני והדוקטורט. היא עושה זאת באמצעות שאלות ממוחשבות או ידניות, הבודקות את יכולות המועמד דרך פרקי הבנת הנקרא, חיבור, מתמטיקה ושאלות ניתוח.

זוהי למעשה אחת הבחינות האיכותיות בתחום האקדמי והיא מיועדת לא רק אך בעיקר לסטודנטים המעוניינים ללמוד מנהל עסקים, כיוון שהיא חושפת יכולות ותכונות המקושרות לתחום זה.

בחינה זו מאפשרת לך לבחור בין תוכניות לימוד בכל רחבי העולם

מוסדות לימוד אקדמיים בכל רחבי העולם משתמשים בבחינת GRE כתנאי קבלה ללימודי מנהל עסקים. הבחינה מסייעת למועמדים לבחור בין עשרות ומאות מוסדות ברמה הגבוהה ביותר, בכל רחבי העולם, שמשתמשים בבחינה כתנאי קבלה. זאת לעומת בחינות אחרות שאינן פופולריות כמו בחינת GRE ולכן מצמצמות את האפשרויות עבור הסטודנט.

בחינה זו מאפשרת לך לשנות את תחום הלימוד המבוקש

בחינת GRE מקובלת בקרב מוסדות הלימוד האקדמיים האיכותיים ביותר בעולם, אך היא אינה מגבילה את המועמד לתחום ספציפי. הבחינה נחשבת לתנאי קבלה לגיטימי לתחומים אקדמיים רבים ולכן גם אם בסוף תחום מנהל העסקים אינו התחום הנבחר, עדיין ניתן להציג את ציוני הבחינה כפרמטר קבלה.

בחינת GRE מאפשרת לך לחסוך כסף

הבחינה אינה יקרה כמו בחינות הערכה אחרות ולכן בתוך תהליך הקבלה הארוך שכולל לעיתים גם מספר גיחות לחו"ל והוצאות מעבר יקרות, לצד שכר הלימוד הגבוה, מדובר באפשרות כלכלית נוחה.

הבחינה מעניקה חבילה מקיפה של שירותים נלווים

מחומרי לימוד מקיפים לקראת הבחינה דרך קורסים ממוקדים ועד לעזרה בחיפוש המוסד הלימודי המתאים, הרשמה לבחינת GRE כוללת לא מעט שירותים נלווים שעוזרים לכל סטודנט למצוא את המקום הטוב ביותר עבורו ולהגיע לבחינה מוכן.

עבור מי שרוצה להנות מלימודים אקדמיים ברמה הגבוהה ביותר ומחווית תואר שני איכותית ומעשירה, שתסלול לו את הדרך לקריירה מצליחה בתחום מנהל העסקים, בחינת GRE היא ככל הנראה הפתרון הטוב ביותר.

היא מספקת הזדמנות להגיע אל מוסדות הלימוד הנחשקים ביותר ולהציג את יכולות המועמד בצורה המקצועית ביותר למוסדות הנחשבים ביותר בתחום.

למידע נוסף ללימודים בחו"ל, לכן כאן: לימודים בחו"ל.

איך כדאי להתכונן למבחן GRE