קורס פסיכומטרי בצרפתית

כל בוגר שמעוניין ללמוד באוניברסיטה או כל מוסד אקדמאי גבוה אחר, מכיר ושמע את המילה פסיכומטרי. מבחן הפסיכומטרי נועד על מנת לאפשר לאוניברסיטאות ולמוסדות לימודיים אחרים לקטלג את האוכלוסייה על פי כמה קריטריונים. כך לדוגמא, בעת מעמד ההרשמה ללימודים גבוהים, דורשים ממך ציון מסוים בהתחשב במקצוע שאתה מעוניין ללמוד.

איך בנוי מבחן הפסיכומטרי בצרפתית?

מבחן פסיכומטרי בצרפתית מורכב מכמה נושאים- מילולי, אנגלית וחלק כמותי. לשלושת החלקים האלה מתווסף חלק נוסף שנקרא חיבור, שבמהלכו יהיה עליכם להביע ולהציג את עמדתכם ואת יכולות הכתיבה וההתבטאות שלכם ביחס לנושא המוצג לפניכם בפעם הראשונה.
לאחר פרק החיבור שנמשך 30 דקות, יהיה עליכם להשיב ברציפות על שמונה פרקים מלאים של 20 דקות, בכל אחד מהנושאים שצוינו לעיל- מתמטיקה (כמותי), אנגלית ומילולי. כל פרק נע בין 20-23 שאלות- תלוי בנושא.

עולים חדשים, דוברי שפות אם שונות מהבית יכולים לבקש להתאים את בחינת הפסיכומטרי שלהם לשפת האם שלהם. כך לדוגמא, יש אפשרות לגשת למבחן פסיכומטרי בשפה הצרפתית, ובכך לאפשר לתלמידים יחס הוגן ושווה.

איך מתכוננים למבחן הפסיכומטרי בצרפתית ב"ידע פלוס"?

אצלנו בידע פלוס, מתקיימים שני קורסים בשפה הצרפתית, ובהם אנו מלמדים את רזי מבחן הפסיכומטרי בצרפתית. במהלך קרוב למאה שעות לימודים שיהיו פרוסות על מספר שבועות, אנו נחשוף אתכם לשיטות לימוד ולטכניקות שיאפשרו לכם לצלוח את המבחן בהצלחה ולהשיג את התוצאה שאליה אתם מכוונים ושואפים. עם סגל מורים מהשורה הראשונה, בעלי עשרות שנות ניסיון מצטברות, תוכלו להיות רגועים שהגעתם למקום הנכון. במהלך הקורס יחולקו לכם מאות תרגילים כחלק ממסגרת שיעורי הבית, שאת חלקם נפתור בכיתה על מנת להציג בפניכם את הדרך הטובה והיעילה ביותר להגיע לפתרון- ובזמן הקצר ביותר.

כמובן שנחשוף אתכם בתחילת הקורס בקצב איטי יותר, על מנת להפעיל את המנועים והגלגלים במוח- לאלה מאיתנו שהספיקו להתנוון. לאחר מכן, נגביר קצב וככל שנתקרב לבחינה תרגישו שאתם יותר מוכנים ודרוכים. לקראת סוף תהליך הלמידה, נבצע מספר סימולציות שיאפשרו לכם להיחשף למבחן מלא בפעם הראשונה, ולהבין מה פשר המושג "לחץ זמן" בבחינת הפסיכומטרי. כמובן שאת כל זה- בשפה האם שלכם, צרפתית.

למידע נוסף אודות קורס פסיכומטרי בצרפתית בידע פלוס.

בנוסף, למידע אודות קורס פסיכומטרי באנגלית. לחץ כאן.

בהצלחה לכם!