שיטת הדיווח המשופרת של ציוני GMAT

מאז ינואר 2016 אנחנו מסתגלים לשיטת דיווח חדשה, יעילה יותר, של ציוני GMAT. המטרה הייתה ליצור דרך יעילה ונוחה למועמדים שנבחנו לסקור את ציוניהם ולקבל סקירה של מהלך הבחינה. הכלי הזה מאפשר לנבחנים שלא הגיעו לציון שהם צריכים כדי להתקבל למוסד אקדמי כלשהי, לבחון מהן הנקודות שדורשות חיזוק לפני הפעם הבאה שהם לוקחים את הבחינה.

במאמר זה נסקור את הסעיפים החשובים שכולל הדיווח, אילו נתונים אפשר ללמוד ממנו ואיך להשתמש בו כדי להעצים ולהגדיל את הסיכויים להגיע לציון במבחן GMAT שמאפשר לכם להתקבל למוסד האקדמי בו אתם רוצים ללמוד.

מהם השינויים העיקריים?

הדיווח כולל שלושה שינויים עיקריים שמופיעים בשלוש טבלאות המנתחות את הביצועים של הנבחן. כל טבלה מראה את הנתונים ומספקת מידע לגבי נושא אחר. הטבלאות משקפות את הביצועים בכל אחד מחלקי הבחינה וכך מספקות מידע קונקרטי שיכול לעזור לכל מועמד להגיע לציון הכי מדויק עבורו.

אחוזי תשובות נכונות ולא נכונות

הטבלה הראשונה משקפת את אחוזי התשובות הנכונות והלא נכונות לפי חלקי המבחן. יחד עם שאר הנתונים המופיעים בדיווח, מתקבלת תמונה שמסייעת להבין באילו חלקים יש צורך בחיזוק, האם הצורך הזה נובע גם מרמות הקושי השונות של שאלות במבחן וכדומה.

רמת הקושי

הטבלה המציינת את רמת הקושי ואיך התמודדת בכל אחד מחלקי מבחן GMAT עם רמות הקושי המשתנות. הגרף מציג מצד אחד את רמות הקושי השונות אל מול חלקי המבחן השונים. בנוסף, הוא מציג את התשובות הנכונות והלא נכונות, כך שאפשר לראות באילו רמות קושי אנחנו זקוקים לחיזוק ועבודה נוספת ובאילו רמות קושי אנחנו יכולים להצליח לענות כל כמה שיותר שאלות נכונות.

ניהול זמן במהלך הבחינה

הטבלה השלישית סוקרת את ניהול הזמן שלנו במהלך הבחינה. ההבנה כמה זמן אנחנו משקיעים בכל שאלה חשוב כדי לעבוד על ניהול הזמנים ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר בתוך מרחב הזמן שמוצע לנו בבחינת GMAT. לכל פרק בבחינה יש טווח זמן שלו, וככל שנצליח לענות על יותר שאלות במהירות – וכמובן בצורה נכונה – נגיע לתוצאות טובות יותר.

באמצעות טבלת ניהול הזמן אנחנו יכולים לראות אילו שאלות וחלקים בבחינה היו לנו קשים יותר ולקחו לנו יותר זמן.

באמצעות שלוש הטבלאות האלו אנחנו יכולים לקבל תמונה מושלמת של ביצוענו בבחינת GMAT. מערכת היחסים בין הטבלאות יוצרת את התמונה הברורה ביותר – כשאנחנו רואים בדיוק אילו חלקים זקוקים לעוד תרגול והכוונה.

לאחר מכן, נוכל לפנות להדרכה ולעזרה של בתי ספר מתמחים, ללכת לקורס שיוכל למקד אותנו באתגרים הללו או לתרגל לבדנו את החלקים המאתגרים יותר בבחינה. סקירה של הדיווח חשובה כדי להגיע לתוצאות הכי טובות ולכן כדאי להקדיש זמן לניתוח הנתונים שמסופקים כאן.

לדף הבית, לחץ כאן: הדרך שלך לאוניברסטאות הטבות בעולם – ידע פלוס.