שינוי קריירה באמצעות קורס sat

נתקעתם בעבודה כבר המון שנים? אתם מרגישים שאינכם מסופקים? אתם מוכנים לעשות שינוי בקריירה ובחיים אך אין לכם מושג מהיכן להתחיל?

אתם לא לבד. אנשים רבים עושים לאורך חייהם בדיוק את מה שמצופה מהם: לומדים באוניברסיטה, מוצאים עבודה טובה על הנייר, קונים בית, משלמים משכנתא, ועל פני השטח נראה שהם חיים את החיים הטובים. אבל בפועל, בתוך תוכם אינם מרגישים מסופקים, לא נהנים מהעבודה או ממצים את מלוא הפוטנציאל שלהם וחולמים לעשות שינוי אמיתי.

רוצים שינוי? לא תמיד זה פשוט

אנשים שתקועים בעבודה שאינם אוהבים וחולמים לעשות שינוי מתמודדים עם המון פרדוקסים. לא תמיד הם יודעים איזה שינוי הם רוצים לעשות, יש המון תחומים וענפים שנמצאים מחוץ לרדאר שלהם. הרבה פעמים הם פוחדים לאבד את המעמד שעבדו קשה להשיג, ממה שיגידו, מפגיעה בעצמאות הכלכלית ושמים לעצמם מכשולים שמעכבים אותם. לכן לפעמים עוזר אפילו לעשות צעד גם אם קטן, בדרך אל השינוי המיוחל ופשוט להירשם לקורס שיהיה הצעד הראשון שלכם בדרך לשינוי. 

קורס sat – הצעד הראשון בדרך לשינוי הקריירה

כאשר רוצים שינוי קריירה אך פוחדים, לא פעם החיים המקצועיים נראים כמו כאוס אחד גדול צריך ממש ללמוד כיצד להמיר את הפחד להזדמנות, למצוא את הייעוד ובאמת לממש את הפוטנציאל. מכיוון שהרבה פעמים שינוי גדול בתחום התעסוקה דורש לצאת שוב ללימודים, אפשר בהחלט לעבור קורס הכנה למבחני קבלה כשלב ראשון בדרך לשינוי, כך שאם בסוף תחליטו להירשם לאחת מהאוניברסיטאות הטובות בעולם, תהיו מוכנים למבחני הקבלה עד כמה שאפשר. 

קורס sat – מה זה בדיוק?

Sat זהו מבחן פסיכומטרי אמריקאי שבוחן כישורים בתחומי חשיבה מילולית וכמותית ובכתיבה אקדמית. למעשה זהו מבחן קבלה למיטב המכללות והאוניברסיטאות בחו"ל, לרבות בארה"ב. בישראל המבחן הזה מתקיים בארבעה מועדים שונים. מכיוון שהמון פעמים שינוי קריירה דורש לימודים מחדש, ובהנחה שאתם רוצים ללמוד במכללות והאוניברסיטאות הטובות בעולם, קורס sat הוא הכרחי, מה גם שהוא גמיש לכן אפשר לעבור את הקורס ועדיין להמשיך בעבודה או בלימודים. 

מלבד קורס sat מומלץ לקחת אימון אישי לשינוי הקריירה

זה לא פשוט לעבור שינוי משמעותי בחיים ללא תמיכה. לכן כאשר יש בני משפחה שעומדים מאחוריכם יהיה לכם קל יותר לצאת לדרך. מעבר לתמיכה של האנשים הקרובים אליכם כדאי גם לקחת קורס שמתמקד בשינוי הקריירה ויכול לתת לכם כלים אמיתיים כדי לבצע את השינוי המיוחל או לחלופין, למצוא את הייעוד שלכם מבחינה אישית ותעסוקתית. אנשי מקצוע בעלי ניסיון יכולים להציג בפניכם זווית ראיה חדשה, או נקודת מבט שלא חשבתם עליה. כמו כן הם יוכלו לתרום מניסיונם בתחום ולוות אתכם צעד צעד, בזמן שאתם הופכים את האיום לחבר ועושים את כל שבכוחכם כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלכם.